Wat is Klarna?
Winkel nu, betaal met Klarna.
We zijn blij om aan te kondigen dat we samenwerken met Klarna om u een betere winkelervaring te bieden.
Het is soepel en gemakkelijk.
Als je bij het afrekenen voor Klarna kiest, heb je de mogelijkheid om nu te winkelen en later te betalen voor je aankoop. De beschikbaarheid van Klarna-producten is afhankelijk van het land van facturering en verzending.
Betaal later
Koop vandaag nog en probeer het voordat je koopt. Wij brengen alleen kosten in rekening voor wat u bewaart. U kunt tot 30 dagen later betalen, in sommige landen heeft u slechts 14 dagen de tijd. Geen interesse. Geen kosten. Geen impact op uw credit score.
Betaal in termijnen
Verdeel uw aankoop in 3 of 4 gelijke betalingen en spreid de kosten van uw aankoop in de tijd. Voer uw creditcard- of debetkaartgegevens in en ontvang elke 14 of 30 dagen een automatische betaling (afhankelijk van het land). De eerste termijn wordt geïnd zodra de handelaar uw bestelling heeft bevestigd. Verdere termijnen worden naar eigen goeddunken geïnd. Geen rente of kosten. Geen impact op uw credit score.
financiering
U heeft de mogelijkheid om dit bedrag in termijnen te betalen. Met een onmiddellijke kredietbeslissing kunt u de aankoop tegen vooraf bepaalde voorwaarden voltooien. De betalingen gebeuren maandelijks automatisch via automatische incasso en bovendien kunt u op elk moment het volledige bedrag terugbetalen.
Betaal nu
Wilt u direct met uw kaart of bankrekening betalen, dan kunt u dat hier doen.
Meer vragen over Klarna
U kunt Klarna bereiken op https://www.klarna.com/de/kundenservice/ of door de Klarna-app te downloaden.
Wat gebeurt er als ik een retourzending doe?
Wij begrijpen dat u het gevoel heeft dat ons product niet geschikt voor u is en wij willen het u zo gemakkelijk mogelijk maken om het te retourneren.
De snelste manier is om contact met ons op te nemen, contact@nsabers.de . Wij geven u een retouradres in Duitsland en betalen u het volledige aankoopbedrag terug.
Als u een bestelling retourneert via Klarna, ontvangt u een nieuw rekeningoverzicht zodra de onlineshop uw retour heeft verwerkt. Zodra u een bestelling heeft geretourneerd, logt u in op uw Klarna-account en selecteert u 'Retour melden' om uw facturering te onderbreken. Zodra de winkelier uw retour heeft aangemeld, sturen wij u een gecorrigeerde factuur.
Er is iets mis met mijn bestelling. Moet ik het nog betalen?
Als u beschadigde, kapotte of defecte goederen ontvangt, hoeft u hiervoor niet te betalen. Volg de instructies van de verkoper voor het oplossen van geschillen en zorg ervoor dat u de optie 'Een probleem melden' in uw Klarna-account hebt geactiveerd om uw facturering te onderbreken totdat u het geschil met de verkoper hebt opgelost. Zodra de verkoper uw annulering of retourzending heeft geregistreerd, wordt de terugbetaling binnen 5-7 werkdagen verwerkt.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat gebeurt er met mijn verklaring?
Klarna brengt pas kosten in rekening zodra u uw bestelling heeft ontvangen. Als u problemen ondervindt met uw bestelling, neem dan contact op met de verkoper voor een update over de bezorging. Log in op uw Klarna-account en selecteer "Een probleem melden" om uw facturering te onderbreken totdat u uw bestelling ontvangt.
Mijn verklaring is verkeerd. Wat moet ik doen?
Als uw factuur niet overeenkomt met uw bestelgegevens, neem dan rechtstreeks contact met ons op , kontakt@nsabers.de, om uw factuur te laten corrigeren. Log in op uw Klarna-account en selecteer 'Een probleem melden' om uw facturering te onderbreken totdat de informatie is gecorrigeerd.
Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet binnen 14 (of 30) dagen betaal?
Als u niet binnen 14 (of 30) dagen nadat het artikel is verzonden, betaalt, worden er kosten in rekening gebracht van [bedrag]. Klarna informeert u voordat de betaling moet plaatsvinden, om u eraan te herinneren op tijd te betalen.
Uw kredietscore wordt niet beïnvloed door het gebruik van Klarna's product "Betaal binnen 14 (of 30) dagen", zelfs als u niet op tijd heeft betaald. Als u niet betaalt, bent u in verzuim en kunt u in de toekomst geen gebruik meer maken van de Dienst. Als u uw aankoop niet betaalt, kan Klarna een extern incassobureau inschakelen om namens ons de vordering te innen. Incassobureaus worden alleen als laatste redmiddel ingeschakeld.
Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet in 3 (of 4) termijnen betaal?
U kunt uw aankoop in 3 (of 4) termijnen betalen of ervoor kiezen om in 14 (of 30) dagen te betalen. In ieder geval helpen wij u bij het kiezen van de beste optie voor u.
Zodra u uw aankoop heeft gedaan, zal Klarna automatisch het eerste termijnbedrag afschrijven van de bankpas of creditcard die u bij het afrekenen heeft opgegeven. Als de betaling niet op de geplande vervaldatum kan worden geïnd, zal Klarna proberen de betaling 7 dagen later en 7 dagen daarna automatisch te innen. Mocht deze laatste betalingspoging mislukken, dan zal Klarna u een factuur uitreiken voor het volledige openstaande orderbedrag, dat enkele dagen later moet worden betaald. Bij te late en/of gemiste aflossingen worden u geen kosten of rente in rekening gebracht. Uw kredietwaardigheid wordt niet beïnvloed door het gebruik van Klarna's producten "Betaal in 14 (of 30) dagen" of "Betaal in 3 (of 4) termijnen", zelfs als u niet op tijd heeft betaald. Als u niet betaalt, bent u in verzuim en kunt u in de toekomst geen gebruik meer maken van de Dienst. Als u uw aankoop niet betaalt, kan Klarna een extern incassobureau inschakelen om namens ons de vordering te innen. Incassobureaus worden als laatste redmiddel ingezet.